Velkommen til sokkefest! Stedet er Bislet, Oslo. Disse to gjengene holder festen; Team Hellida og Team Oslo pluss en sivil(politi)arbeider. Vi skal bo og jobbe sammen i et år, men håper festen vil vare langt lenger enn det..

søndag, mars 18, 2007

På tide med litt oppdatering, eller?



Våren hopper allerede på oss og sleiker oss i trynet. Det er digg! For tiden er hverdagen vår full av dans (ånei?), vask (joda!) og kaffe! Begge teamene reiser ned til Mali 9. April! Der blir det dans (ånei?), drama (joda! Team Oslo skal ta ansvar for dette), blod svette, tårer, myggestikk, hull i bakken (toaletter) og lange bilturer på humpete veier. Det blir FANTASTISK!




hehehehe... Så dette opptar halve venstre hjernedel for tida. Eller høyre? Ellers er det full fart oppover for breakerne som stadig får til nye triks. Knut Oddvar (aka Knodd) blir bedre og bedre på gitar. Therese Sperrud har begynt med teknikk-klasser for team helli.da jentene! Det er topp! Vanskelig, men kjempebra!

Jo - her for leden hadde vi "Late night over pancakes", og det var særdeles hyggelig. Masse folk, masse kaffe og MASSE pannekaerøre til overs etterpå. Drmed ble det spennende frokost, lunsj, middag og kveld på oss i noen dager derpå. Men det var så ålreit at alle de forskjellige vennene våre kom samtidig. Hvertfall mange av dem. Jeg stemmer for et sånt party til.




Jeg har fått min andre tanteunge Adam Tomas lille goggoggoggo.. Synne og Adam!, Marte har fått av reguleringa!!!!!!, Iselin fikk tak i den brudeveska hun trodde var borte for godt, Herman kom nettopp hjem med hundre tonn med ahlgrens biler fra kiwi, Jenny liktetsje tsjøtt, men hu liker godt raspeballer, Jon Ivar har fått seg kjærste.. nædda! Ikke fortvil, kjære medsøstre.




Så får vi håpe det ikke tar for lang tid før neste oppdatering kommer. Sånn at det ikke blir så fælt for alle dere som gjevnlig sjekker ut sokkefest!

Pis aot
(Hjertlig Nilsen Maria Hilsen?)
Hilsen Lena

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

ENDELIG!!!!! Trodde aldri jeg skulle se denne dagen komme. jeg sjekker trofast denne sida hver gang jeg er paa nettet. deilig med litt nytt lesestoff ja:)naar er det dere reiser til ohio a? og kan jeg vare med?

21/3/07

 

Legg inn en kommentar

<< Home