Velkommen til sokkefest! Stedet er Bislet, Oslo. Disse to gjengene holder festen; Team Hellida og Team Oslo pluss en sivil(politi)arbeider. Vi skal bo og jobbe sammen i et år, men håper festen vil vare langt lenger enn det..

søndag, oktober 22, 2006

Salagadoola mensjikaboola, bibbedi bobbedi BO!


Det er høst, det er regn og det er søndag. Det har vært en særdeles inspirerende og deilig helg. Vi begynner å bli godt kjent her. På godt og på motpolen av det. Det funker så bra å bo som vi gjør. Deilig å aldri føle seg veldig ensom. Men fra spøk til alvor.
Oppdateringer: Det er en gærning fra Mali som har flytta inn til oss - han skal være litt med på det team helli.da skal, Vi har fått noen nye plakater opp på veggene (Marte har vært flink), guttene har (tror jeg) vaska guttebadet for første gang, jeg har nå 14 disneyklassikere i samlingen min, Jenny har funnet en ny funksjon på macen sin, Jon Ivar går meg en høy gang i å prate tulle norsk-engelsk på ekte Trond Viggo Torgersen vis, Stine kan nå alle landene i Afrika utenat, jeg, stine, marte og herman tar tran hver dag, Knoddvar svarte nei på et spørsmål igår, Iselin er forlova (hah, det visste ikke de fleste, nei!) og Herman har fått seg tatoovering. (ps: Sivilarbeider`n: snill og grei/klassens smil/go`gutten)

Og nå, et dikt (litt for å battle Jon ivar)


GRAV NED EN SKATT TIL MEG

jeg våkner til blålysintervaller
og trikkegniss overdøver hese toner
fra et uteliggernebb

(hvert femte minutt)

det klikker i sko
klikk klakk
jeg vrir på min kropp
tikk takk
jeg vil ikke stå opp

(det regner i dag)

glasskår glitrer
der hundene går
det tutes og skrikes
og menes og slåss

men utenfor vinduet står det et tre
på en vassen gresslapp


(Over og ut)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

å, for en herlig gjeng!:)
må si jeg savner team når jeg leser bloggen! nyt tiden sammen!!

dere er en bra gjeng! liker dere;)

klemmer i fleng

24/10/06

 

Legg inn en kommentar

<< Home